- Investiție de top în industrie, preconizată să se transpună într-un potențial de vânzări maxime de aproape 30 de miliarde de euro
- Progrese revoluționare în ceea ce privește Porumbul cu Talie Mică, în pregătire pentru testările comerciale
- Peste 500 de noi hibrizi și soiuri de semințe de înaltă performanță utilizate și peste 300 de noi omologăricare împrospătează portofoliul de produse de protecție a plantelor
- Transformarea digitală este în plină desfășurare pe măsură ce Climate FieldView™ ajunge la peste 73 de milioane de hectare; deblocarea modelelor inteligente din punct de vedere climatic prin extinderea Inițiativei Bayer Carbon
Leverkusen, 16 februarie 2022 – Bayer a anunțat progresul unor proiecte cheie inovatoare, care prezintă noutăți în materie de soluții pentru protecția plantelor, semințe și soluții digitale. Aceste progrese semnificative, la care se adaugă peste 500 de lansări de semințe și 300 de noi omologări de produse pentru protecția plantelor în anul 2021, sunt așteptate să alimenteze atât creșterea pe termen mediu, cât și cea pe termen lung a companiei, aducând în același timp o nouă valoare pentru fermierii din întreaga lume. Noile soluții pentru agricultură ale companiei sunt direcționate către sprijinirea fermierilor în satisfacerea la nivel global a cererii în creștere de alimente, furaje, fibre și combustibil, promovând în același timp un viitor inteligent din punct de vedere climatic pentru industrie. Acest angajament al Bayer față de fermieri și față de cercetarea axată pe inovație aduce în prim plan un proiect în pregătire evaluat la un potențial maxim de vânzări de până la 30 de miliarde de euro în următoarele două decenii.
„Proiectele noastre aflate în curs reflectă dedicarea oamenilor noștri de știință de talie mondială și valoarea pe care o are suita noastră de tehnologii de ultimă generație în aducerea la viață a unor soluții durabile și integrate, axate pe fermieri”, a declarat Rodrigo Santos, membru al Consiliului Director al Bayer AG și Președinte al Diviziei Crop Science.
„Cu sprijinul unei investiții în cercetare și dezvoltare care este de neegalat în industrie, Bayer are un angajament clar, transformator și profund față de maximizarea valorii pe care le-o putem oferi clienților noștri din rândul fermierilor”.
Tehnologiile revoluționare pentru cultura de porumb sunt așteptate să le ofere putere cultivatorilor din întreaga lume
Porumbul Bayer cu Talie Mică este cu un pas mai aproape de câmpurile fermierilor, pe măsură ce hibrizii cu talie mică ai companiei avansează în Faza 4. Având o înălțime cu 40% mai mică decât porumbul convențional, tehnologia îmbunătățește capacitatea de rezistență, inclusiv o mai bună vigoare la răsărire și o mai bună toleranță la rupere a tulpinii la maturitate, pentru a contribui la reducerea pierderilor de recoltă în condiții de mediu dificile și în condiții meteorologice extreme, cum ar fi în cazul vânturilor puternice. Porumbul cu statură joasă permite aplicarea mai precisă a elementelor de protecție a plantelor și utilizarea optimizată a unor inputuri cheie, cum ar fi azotul. Datorită unor astfel de beneficii, compania identifică o oportunitate de vânzări maxime suplimentare de aproximativ 1 miliard de euro numai în America de Nord.
În plus, lucrăm în continuare la o abordare sistemică completă pentru gestionarea mai sustenabilă a porumbului prin intermediul Smart Corn System al Bayer. Sistemul, o structură de cultivare complet nouă pentru una dintre cele mai răspândite culturi din lume, creează o modalitate prin care cultivatorii pot profita pe deplin de întregul portofoliu de instrumente digitale al companiei, de rețete personalizate de semințe și de soluții de protecție a plantelor, de gestionarea sănătății plantelor și de optimizarea densității de plantare. Smart Corn System de la Bayer este un câștig pentru fermieri, sustenabilitate și securitatea alimentară.
Proiectul de semințe aflat în dezvoltare demonstrează inovație de vârf în domeniu și o abordare axată în primul rând pe fermieri
Angajamentul Bayer față de clienți și față de agricultura durabilă este evidențiat de progresele cheie în curs de dezvoltare în materie de semințe, prin care produse esențiale intră în următoarea fază de dezvoltare.
- Bumbacul Bollgard® 4 trece în Faza 3, oferind protecție pe toată durata sezonului, cu multiple moduri de acțiune împotriva principalilor dăunători de tip lepidoptere, împreună cu bumbacul HT4 cu cinci profile de toleranță la erbicide.
- Lansarea tehnologiei Intacta 2 Xtend® de generație viitoare oferă un avantaj semnificativ de performanță cultivatorilor de soia, oferind o producție pe hectar superioară în comparație cu soiurile similare existente pe piață. Cu proiectul de a treia generație aflat în Faza 3, compania a anunțat că cea de-a patra generație trece în Faza 1, consolidând poziția acestei francize ca piatră de temelie pentru modul în care Bayer este în fruntea industriei în domeniul protejării recoltelor de soia prin combaterea presiunii insectelor și buruienilor.
- Pentru a consolida ofertele companiei pentru controlul dăunătorilor de sol la porumb, lansările VTPro4™ și SmartStax® PRO le oferă cultivatorilor din America acces la o nouă linie a Bayer bazată pe tehnologia RNAi pentru linia împotriva viermilor rădăcinii de porumb - primul produs din industrie și crucial pentru gestionarea rezistenței. Acesta oferă cea mai avansată tehnologie pentru controlul insectelor în Brazilia, în timp ce completează porumbul SmartStax® din SUA cu un alt mod de acțiune.
Lansarea de noi abordări în domeniul esențial al protecției plantelor și completarea acestora cu soluții biologice
În domeniul protecției plantelor, cele mai noi lansări ale Bayer se adresează direct celor mai stringente nevoi ale fermierilor.
- În Brazilia, Bayer își consolidează poziția de lider în domeniul fungicidelor pentru soia în America Latină, cu noua generație a francizei Fox, Fox® Supra. Programată să fie lansată mai târziu în acest an, această nouă formulă include Indiflin®, un ingredient activ nou pentru un control fără egal al Ruginii Asiatice în cultura de soia.
- În Australia sunt preconizate două lansări în anul 2022. Xivana, un nou fungicid global pentru horticultură, cu cel mai bun mod de acțiune din clasa sa, cu rate de utilizare foarte scăzute, oferă o protecție excepțională strugurilor, cartofilor și legumelor. Mateno® Complete, cu un al treilea mod de acțiune erbicid, este destinat utilizării la grâu și la orz.
- Portofoliul Bayer de produse biologice pentru protecția plantelor rămâne lider în industrie, cu peste 20 de produse comerciale și sub licență, care acoperă peste 24 de milioane de hectare de culturi. Lansările recente, cum ar fi Flipper™ și Serenade™, oferă opțiuni excelente de control în toate sistemele de producție organică și sunt complementare cu produsele Bayer convenționale de protecție a plantelor.
În fruntea transformării digitale a agriculturii și deblocând modelele de afaceri inteligente din punct de vedere climatic
Utilizarea datelor și a analizelor de date continuă să evolueze rapid, iar agricultura nu constituie o excepție, motiv pentru care Bayer își menține angajamentul de a fi lider al transformării digitale în industrie. Soluțiile agricole digitale ale companiei au un impact pozitiv asupra agriculturii, prin creșterea recoltelor și a profitabilității, prin gestionarea riscurilor și a variabilității și prin îmbunătățirea eficienței și a sustenabilității în fermă, prin intermediul unor decizii mai bine informate. Setul de oportunități digitale pentru Bayer se extinde, de asemenea, dincolo de fermă, pe măsură ce compania își extinde platformele și piețele digitale și caută să creeze valoare în privința emisiilor de carbon.
Platforma Climate FieldView™, care acoperă în prezent peste 73 de milioane de hectare în 23 de țări, cu cea mai mare bază de date din industrie privind performanța fermierilor și a câmpurilor de testare, îi ajută în continuare pe fermieri să-și gestioneze mai bine operațiunile și să-și optimizeze recoltele. De exemplu, Bayer observă vânzări mai mari de produse atunci când fermierii compară și urmăresc performanța prin interfața digitală a platformei FieldView™. În mod specific, în Statele Unite, vânzările au fost cu peste 5% mai mari pentru clienții Bayer utilizatori de semințe de porumb care utilizează FieldView™ Plus, comparativ cu cei care nu utilizează platforma. Capacitățile digitale sprijină eforturile de a oferi fermierilor soluții personalizate pentru operațiunile lor și de a crea oferte noi în regiuni din întreaga lume. Programele de cercetare Climate LLC și FieldView™ utilizează analiza avansată a datelor și modele agronomice pentru a permite fermierilor să-și înțeleagă operațiunile mai bine decât oricând.
Pentru a debloca valoare adăugată și pentru a încuraja modele de afaceri inteligente din punct de vedere climatic, compania a extins Inițiativa Bayer Carbon cu Proiectul Carbonview, concentrat în Statele Unite, menit să creeze furaje, combustibili și produse cu fibre cu emisii reduse de carbon. Această colaborare, sub concept Bayer și dezvoltată în parteneriat cu Bushel și cu Amazon Web Services este prima soluție tehnologică de acest fel, care va permite producătorilor de etanol să raporteze, să analizeze și să evalueze mai bine amprenta de carbon din lanțul de aprovizionare de la un capăt la celălalt. Bayer lucrează, de asemenea, cu The Andersons, unul dintre cei mai importanți producători de etanol din SUA, pentru a aduce această valoare producătorilor.
În încheiere, parteneriatul Bayer cu Microsoft va crea un nou set de soluții digitale bazate pe cloud pentru utilizarea în agricultură și în industriile adiacente, furnizând o nouă infrastructură și capacități fundamentale pentru a accelera inovarea, a spori eficiența și a sprijini durabilitatea în toate lanțurile valorice. Orbia, piața agricolă digitală a companiei din Brazilia, și-a extins aria de acoperire la peste 185.000 de fermieri, care acoperă peste 70% din suprafața plantată a țării, iar extinderea în întreaga Americă Latină este în curs.
“Încă o dată, proiectul Bayer aflat în curs extinde istoricul companiei în ceea ce privește transformarea cercetării și dezvoltării în soluții cu valoare adăugată pentru fermieri”, a spus Bob Reiter, Director al Departamentului de Cercetare și Dezvoltare din cadrul Diviziei Crop Science. “Indiferent dacă este vorba despre inovație de top în activitatea de bază, despre abordarea schimbărilor climatice cu practici inteligente în ceea ce privește emisiile de dioxid de carbon sau despre transformarea agriculturii cu ajutorul soluțiilor de agricultură digitală, Bayer oferă în continuare soluții și rămâne angajată să sporească rezistența sistemelor alimentare globale, răspunzând în același timp necesității de a hrăni o populație aflată în creștere”.
Despre Bayer
Bayer este o companie globală cu competențe cheie în domeniul științelor vieții, respectiv sănătate și agricultură. Produsele și serviciile sale sunt concepute pentru a ajuta oamenii și planeta să prospere, contribuind la eforturile de depășire a provocărilor majore pe care le prezintă o populație globală aflată în creștere și în proces de îmbătrânire. Bayer se angajează să impulsioneze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv prin intermediul activităților sale. Totodată, Grupul își propune să-și sporească profitabilitatea și să creeze valoare prin inovație și prin creștere. Marca Bayer constituie în întreaga lume un etalon de încredere, de autenticitate și de calitate. În anul fiscal 2020, Grupul avea aproximativ 100.000 de angajați și a înregistrat vânzări de 41,4 miliarde de Euro. Cheltuielile cu Cercetarea și Dezvoltarea s-au ridicat la 4,9 miliarde de Euro. Pentru informații suplimentare, vă invităm să accesați www.bayer.com.
Contacte pentru întrebări din partea mass-media:
Ruxandra Pirojoc
Email: ruxandra.pirojoc@bayer.com
Alexander Hennig, Tel. +49 175 30 89 736
Email: alexander.hennig@bayer.com
Contact pentru întrebări ale investitorilor:
Echipa Bayer de relații cu investitorii, Tel. +49 214 30-72704
Email: ir@bayer.com
www.bayer.com/en/investors/ir-team
Găsiți mai multe informații, accesând www.bayer.com.
Declarații anticipative
Prezentul document poate include declarații anticipative în baza presupunerilor și estimărilor actuale realizate de echipa de conducere a Bayer. Diferite riscuri cunoscute și necunoscute, incertitudini și alți factori pot conduce la diferențe semnificative între rezultatele viitoare, situația financiară, dezvoltarea sau performanțele efective ale companiei și estimările indicate în prezentul document. Printre acești factori se numără factorii prezentați în rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe site-ul web Bayer la adresa www.bayer.com. Compania nu-și asumă nicio răspundere pentru a actualiza aceste declarații anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau la evoluțiile viitoare.