București, 15 iulie 2024 – Într-un efort comun de a promova inovația și sustenabilitatea în agricultură, Bayer și NIK sunt încântate să anunțe un nou parteneriat strategic ce va servi întregului teritoriu EMEA, incluzând, bineînțeles, și România, alături de restul Europei, Orientul Mijlociu și Africa. Acest parteneriat reflectă angajamentul ambelor companii de a oferi fermierilor soluții avansate care să le îmbunătățească eficiența și productivitatea.
Prin acest parteneriat, NIK devine distribuitorul exclusiv al unei game esențiale de echipamente hardware necesare pentru exploatarea completă a platformei digitale FieldView de la Bayer. Printre echipamentele cheie se numără FieldView Drive, Mountain Kit, SprayKit, YieldKit și Mapping Kit, toate proiectate pentru a facilita o agricultură mai inteligentă și mai precisă.
Toate aceste soluții vin în întâmpinarea nevoilor clienților de a putea monitoriza pe orice fel de utilaj agricol datele de la stropit sau recoltat. Acest parteneriat vine în ajutorul fermierilor pentru a avea mult mai ușor acces la datele lor și a vedea în timp real datele de la recoltat sau de la aplicarea tratamentelor.
„La Bayer, misiunea noastră "Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană" ne motivează să transformăm agricultura și să asigurăm o producție durabilă de alimente. Parteneriatul nostru cu Nik reflectă angajamentul nostru de a utiliza tehnologii inovatoare și soluții concentrate pe nevoile clienților pentru a sprijini fermierii. Agricultura de precizie joacă un rol crucial nu doar în împuternicirea fermierilor cu informații bazate pe date pentru a lua decizii agronomice mai bune, ci și în promovarea protecției mediului și a sustenabilității în general. Suntem încântați de potențialul acestui parteneriat de a avansa misiunea noastră, evidențiind angajamentul nostru de a promova inovația și sustenabilitatea în practicile agricole. Suntem încrezători că eforturile noastre comune vor aduce beneficii semnificative fermierilor și comunității agricole în general", a declarat Boualem Saidi, Senior Bayer Representative & Crop Science Country Group Head România, Bulgaria, Republica Moldova.
De asemenea, parteneriatul își propune să extindă accesul la echipamente agricole de ultimă generație, inclusiv mașina autopropulsată Berthoud, distribuitorul de îngrășăminte Vicon, soluțiile de agricultură conservativă de la Agrisem precum semănătoarea Sly Boss și semănătoarea de la Precision Planting, toate fiind pre-echipate cu echipamente care le fac FieldView ready. Ce înseamnă FieldView ready? Că aceste utilaje sunt preechipate din fabrică cu tot ceea ce este necesar pentru a putea adăuga soluția FieldView fără alte intervenții pe utilaje.
Ivo Kumanov, fondator NIK declară: „Fermierii care se concentrează pe accelerarea soluțiilor digitale agronomice pentru a avea o viziune mai profundă asupra investițiilor sau utilizarea globală a resurselor fermei, toate în corelație cu performanța culturii lor, au acum instrumente care le permit fermierilor să ia decizii bazate pe date pentru a optimiza resursele folosite.”
Soluțiile compatibile FieldView sunt instrumente care facilitează digitalizarea pentru fermieri, soluții care le permite acestora să ia decizii bazate pe date pentru a optimiza resursele pe care le utilizează. Cu acest nou sistem, monitorizarea datelor de la stropit și recoltat sunt acum mult mai ușor de realizat.”
Platforma digitală FieldView de la Bayer stă la baza acestui parteneriat, oferind fermierilor o soluție digitală completă pentru o gestionare eficientă a datelor agricole. Această platformă permite accesul la informații detaliate și la analize precise, ajutând fermierii să ia decizii informate pentru optimizarea producției și promovarea unei agriculturi sustenabile.
Bayer și NIK împărtășesc o viziune comună pentru un viitor al agriculturii bazat pe tehnologie avansată și practici sustenabile. Prin acest parteneriat, ne angajăm să aducem pe piață soluții inovatoare care să sprijine fermierii din regiunea EMEA în provocările lor zilnice.
Pentru detalii suplimentare despre parteneriat și produsele oferite, vă invităm să consultați site-urile noastre.
Despre Bayer
Bayer este o companie globală ale cărei competențe de bază se axează pe domeniul științelor vieții și cel al sănătății și nutriției. În concordanță cu misiunea sa, „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”, produsele și serviciile companiei sunt concepute în scopul de a ajuta oamenii și planeta să se dezvolte, sprijinind eforturile de gestionare a provocărilor majore legate de o populație globală în creștere și în proces de îmbătrânire. Bayer se angajează să stimuleze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv prin intermediul afacerilor sale. În același timp, Grupul își propune să își sporească puterea de generare de venituri și să creeze valoare prin inovare și creștere. Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate și calitate în întreaga lume. În exercițiul fiscal 2023, Grupul avea aproximativ 100.000 de angajați și a înregistrat vânzări de 47,6 miliarde de euro. Cheltuielile alocate cercetării și dezvoltării înainte de dezvoltarea soluțiilor speciale s-a ridicat la valoarea de 5,8 miliarde de euro. Pentru mai multe informații, accesați www.bayer.com.
Contact pentru media:
Ioana Broc
E-mail: ioana.broc@bayer.com
Declarații anticipative
Acest comunicat de presă poate conține declarații anticipative bazate pe ipotezele și previziunile actuale emise de managementul Bayer. Diverse riscuri cunoscute și necunoscute, incertitudini și alți factori pot duce la apariția unor diferențe materiale între rezultatele viitoare reale, situația financiară, dezvoltarea sau performanța companiei în comparație cu estimările prezentate aici. Printre acești factori se numără elementele discutate în rapoartele publice ale Bayer, disponibile pe site-ul web Bayer la adresa www.bayer.com. Compania nu își asumă niciun fel de răspundere pentru actualizarea acestor declarații anticipative sau pentru armonizarea acestora în viitoarele evenimente sau dezvoltări.